مراسم بزرگداشت چهل سالگی گروه آموزشی نوید ویژه اساتید و پرسنل، در باغ عفیف آباد شیراز برگزار گردید

به مناسبت چهل ساله شدن گروه آموزشی نوید، مراسمی با حضور و همراهی مدیران، اساتید و پرسنل گروه آموزشی نوید در محل باغ عفیف آباد شیراز برگزار گردید. در این مراسم که متشکل از برنامه های مختلف بود ابتدا از اساتید و همراهان ۴۰ ساله گروه آموزشی نوید تقدیر و تشکر به عمل آمد. در ادامه سرود سازمانی که توسط حامد فقیهی خوانده و آهنگسازی شده بود به صورت زنده به اجرا درآمد.

در بخشی از مراسم نیز گزارش مختصری از فعالیت های ۴۰ ساله گروه آموزشی نوید، توسط یکی از اعضای هیئت مدیره ارائه گردید.

لیلا محرر عنوان کرد که در این مدت بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه هزار نفر ترم آموزش زبان های خارجه، ۱۵۰ هزار نفر ساعت دوره های تخصصی ویژه شرکت ها و سازمان ها و قریب به ۵۰ هزار نفر آموزشهای تخصصی و مهارتی، ۲۵۵ هزار نفر ساعت دوره های ضمن خدمت کارمندان دولت، قریب به ۲ هزار نفر دوره های ارتقا پایه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، بخشی از فعالیت های انجام شده طی ۴۰ سال گذشته بوده است. محرر در ادامه خاطر نشان کرد که این فعالیت ها با همراهی ۱۲۰۰ نفر استاد تاکنون میسر شده است.

در این مراسم دانشجویان دپارتمانهای مختلف گروه آموزشی نوید در یک ویدئوی تماشایی از اساتید خود قدردانی کردندو از جمله عوامل موفقیت خود را مهارت آموزی تحت نظر اساتید مطرح نمودند.

در ویدئوی دیگر که با نقش آفرینی اساتید و همکاران گروه آموزشی نوید ساخته شده بود، ایشان به ذکر تجارب خود از ۴۰ سال همراهی با گروه اموزشی نوید پرداختند، در نهایت نیز مراسم کیک ۴۰ سالگی با همراهی تنی چند از پیشکسوتان دپارتمانهای مختلف آموزشی انجام شد.

این رویداد که با همفکری و همکاری بیش از ۴۰ نفر از اعضای گروه آموزشی و با برنامه ریزی ۸ ماهه اجرا شد، در نهایت با تقدیر از عوامل برگزاری به پایان رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *