برگزاری دوره ” کارآموزی صلاحیت اجرا(ورود به حرفه پایه ۳)”

ویژه اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان-شروع دوره ۱۹ دی

 شروع دوره : ۱۹ آبان ماه ۹۸

مدت دوره : ۷۶ ساعت

 شروع ثبت نام : از ۱۷ آذر ماه ساعت ۹   (ظرفیت محدود)

مکان برگزاری: خیابان قصردشت، چهارراه زرگری، جنب بانک صادرات, ساختمان دیباگران (کمتر از ۱۰۰ متر فاصله تا ایستگاه مطهری مترو)

** تــــوجــــــــــــــــــه**

۱- شهریه قابل پرداخت: ۴۰۰۰۰۰ تومان (شهریه دوره مصوب سال ۹۶، ۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد که ۱۰۰۰۰۰ تومان آن توسط سازمان به عنوان سوبسید پرداخت می گردد. چنانچه شهریه دوره طبق ابلاغ سازمان نظام مهندسی تغییر یابد مابه التفاوت آن لازم است پرداخت گردد. )

۲-شهریه اعلام شده به صورت علی الحساب می باشد و چنانچه تا تاریخ آزمون شهریه سال ۹۸ از سوی سازمان نظام مهندسی اعلام گردد, شهریه ی سال ۹۸ ملاک ثبت نام می باشد و ثبت نام کنندگان متعهد به پرداخت ما به التفاوت شهریه می باشند.

۳- ثبت نام کنندگان تعهد می دهند که در دروسی که روز و ساعت آن بنا به ضرورت حضور استاد تغییر یابد بر اساس ابلاغ موسسه در هر روز و ساعتی حضور یابند و هیچگونه اعتراضی در این رابطه مسموع نخواهد بود.

     

شیوه ثبت نام :

 حضوری: مراجعه به ساختمان دیباگران واقع در خیابان قصردشت، چهارراه زرگری _ تلفن: ۰۷۱۳۶۰۵۶

• اینترنتی: از طریق “سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان” :

   ۱٫ تکمیل فرم مشخصات (ثبت نام در سامانه)
        • توجه: دانش پژوهان موسسه با توجه به موجود بودن مشخصات نیازی به تکمیل فرم مشخصات نخواهند داشت و تنها کافی است از طریق ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.

۲٫ ورود به سامانه (به صورت پیش فرض نام کاربری و کلمه عبور کد ملی می باشد) و ثبت نام از طریق منوی “ثبت نام و معرفی دوره ها”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *