اطلاعیه اعلام نمرات و ادامه جلسات باقیمانده دوره های زبان انگلیسی زمستان ۹۸

برای همه دانش پژوهان، اساتید و همکاران، موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس-دیباگران آرزوی سلامتی و شادی داریم.

در برهه ای که از تمام آن چیزهای که زمانی برایمان عادی شده بود؛ از دیدار حضوری عزیزانمان، پدر، مادر، دوستان، همکاران، مهمانی های و دورهمی ها، گردش در طبیعت، صرف غذا در رستوران ها و ….، محروم شده ایم و هرچند که شرائط حادث، سخت و بحرانی است؛

ولی باور داریم در کنار هم روزهای سخت گذراست و امیدواریم به زودی، روزهای شاد و توام با آرامش را پیش رو داشته باشیم.

با توجه به تاثیرات و ابعاد ناشناخته بحران COVID-19 در ابتدا همگی تصوراتی مبنی بر پایان این وضعیت تا ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ را داشتند، ولی گستردگی جهانی و سایر شواهد و آمارها در هفته آخر اسفند ماه بیانگر پیشبینی های دیگری بود. به همین دلیل از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۵  تیمی متشکل از همکاران و اساتید متخصص و دلسوز موسسه با تلاش های شبانه روزی و بعضا تا ۱۴ ساعت کار در شبانه روز عهده دار شناسایی و تامین زیر ساخت ها و همچنین شرائط لازم برای برگزاری مناسب و با حفظ کیفیت مدنظر گروه آموزشی نوید دوره های غیر حضوری، شدند و در سایه لطف حضرت حق و تلاش همکاران و اساتید، اولین جلسه کلاس های غیر حضوری با کمک نرم افزار Adobe connect  در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ برگزار گردید.

پس از اطمینان از کارایی و انطباق امکانات نرم افزار با انتظارت و سطح کیفی موسسه، برگزاری جلسات باقیمانده دوره های مکالمه زبان انگلیسی هم در دستور کار موسسه قرار گرفت و با توجه به لزوم آموزش اولیه شرکت کنندگان در این کلاس ها توسط همکاران موسسه، شروع مجدد این دوره ها به صورت غیرحضوری، به تدریج و از ۱۳۹۹/۰۱/۱۶  صورت پذیرفته و کماکان هم ادامه دارد.

در این راستا موارد زیر به استحضار زبان آموزان محترم فصل زمستان ۱۳۹۸ موسسه نوید پارس – دیباگران رسانده می شود:

  1. براساس مجوز وزارت علوم،تحقیقات و فن آوری مابقی جلسات هر دوره به صورت غیر حضوری و توسط نرم افزار Adobe Connect و پس از اطلاع رسانی (تلفنی – واتس آپ) همکاران موسسه در رابطه با برنامه کلاسی (جلسات باقی مانده) به تک تک زبان آموزان هر دوره، برگزار می گردد.
  2. نمرات نهایی دوره های مکالمه زبان انگلیسی ( پیش سطح تا Adv.6 ) فصل زمستان ۹۸ بر اساس نمره آزمون میان ترم و فعالیت کلاسی محاسبه می گردد و آزمون کتبی پایان ترم (فاینال) برگزار نمی گردد. این نمرات به صورت موقت از بعد از ظهر شنبه ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ در صفحه ی اصلی وب سایت موسسه با درج کد ملی قابل رویت خواهد بود و پس از پایان کلاس ها مطابق روال قبل از طریق سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان قابل مشاهده خواهد بود.
  3. غیبت زبان آموزان تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ بر اساس آیین نامه آموزشی موسسه محاسبه و لحاظ می گردد و برای جلسات باقی مانده که به صورت غیرحضوری برگزار می گردد، غیبتی در نظر گرفته نمی شود.
  4. بر اساس برنامه ریزی انجام شده کلیه جلسات باقیمانده کلاس های فصل زمستان تا اواخر اردی بهشت ماه به پایان خواهد رسید.
  5. برنامه ریزی برگزاری غیر حضوری دوره های فصل بهار هم متعاقبا به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

نکته : با توجه به تماس همکاران موسسه برای اطلاع رسانی جلسات کلاسی به زبان آموزان، نیازی به تماس زبان آموزان گرامی با موسسه وجود ندارد و منتظر تماس همکاران از طریق یکی از روش های ارتباطی ( تلفن، ایمیل، واتساپ) بمانید. و تنها اگر شماره های تماس اعلامی شما در فرم مشخصات تان تغییر نموده است، لطفا نسبت به درخواست اصلاح آن مطابق زیر اقدام فرمائید.

اصلاح شماره های تماس

۱- ورود به صفحه ی شخصی در سامانه خدمات الکترونیکی

۲– انتخاب منوی “مشاهده و ویرایش مشخصات” ، درج مشخصات جدید و ارسال فرم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *