موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس و مجتمع فنی دیباگران نوید پارس وابسته به گروه آموزشی نوید جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از واجدین شرائط (از طریق آزمون و مصاحبه) تنها در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.

مشاغل مورد درخواست:

  1. مسئول دفتر مدیریت و دبیرخانه
  2. متصدی ثبت نام و امور اداری
  3. مدیر خدمات آموزشی
  4. پشتیبان فنی کلاس ها و آزمون های آنلاین
  5. کارشناس/تکنسین امور کارگاه ها
  6. مدیر شبکه
  7. کارشناس آموزش
  8. حسابدار/رئیس حسابداری

شرایط عمومی متقاضیان:

  • آشنایی با کامپیوتر و مجموعه نرم افزارهای Office (به خصوص Word و Excel)
  • خوش برخورد با فن بیان قوی
  • صبور (با توجه به ارتباط مکرر مستقیم یا تلفنی با مخاطبان)
  • ساکن شیراز
  • عدم اشتغال به تحصیل
  • نداشتن منع استخدامی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران شامل :
    1. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
    2. داشتن کارت معافیت دائم یا پایان خدمت برای آقایان
    3. نداشتن سوء پیشینه کیفری

شرایط اختصاصی متقاضیان:

مسئول دفتر مدیریت و دبیرخانه

تحصیلات: حداقل دیپلم (ترجیحا تحصیلات مرتبط با یکی از رشته های کامپیتور، اموردفتری، منشی گری)

توجه:درخواست دارندگان مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی در این عنوان شغلی، پذیرفته نمی گردد.

مهارت ها:

    •  تسلط به کامپیوتر در حد مهارت های ICDL به خصوص ( Word, PowerPointو Excel )
    • توانایی تایپ سریع فارسی و لاتین
    • آشنا به اصول دبیرخانه و نامه نگاری رسمی

شرط سنی: حداکثر ۳۰ سال، در صورت داشتن سابقه کار مفید و مرتبط، مدت سابقه کار به شرط سنی اضافه می گردد.

سایر شرایط: خوش برخورد و اجتماعی، مسئولیت پذیر و دقیق در انجام کار

مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل:

دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی، تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامه‌ها و مستندات مورد نیاز،پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط، نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و میزان محرمانگی آنها، هماهنگی امور دفتر مدیریت و … می باشد.

نحوه همکاری: الزاما امکان کار تمام وقت و به صورت شیفتی در طی هفته و در صورت نیاز روز های تعطیل بر اساس برنامه ابلاغی موسسه

متصدی ثبت نام و امور اداری

  • تحصیلات: کارشناسی (ترجیحا تحصیلات/ دانش مرتبط با یکی از رشته های معماری ، کامپیوتر یا رشته های فنی مهندسی)

توجه:درخواست دارندگان مقاطع تحصیلی بالاتر در این عنوان شغلی، پذیرفته نمی گردد.

  • مهارت ها: تسلط به کامپیوتر در حد مهارت های ICDL به خصوص ( Word, PowerPointو Excel )
  • شرط سنی: حداکثر ۲۵ سال، در صورت داشتن سابقه کار مفید و مرتبط، مدت سابقه کار به شرط سنی اضافه می گردد.
  • سایر شرایط: خوش برخورد و اجتماعی، مسئولیت پذیر و دقیق در انجام کار
  • مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: شامل تبلیغات، پاسخگویی و مشاوره به مراجعه کنندگان حضوری و تلفنی، ‌ثبت نام و انجام امور دریافت شهریه از متقاضیان، هماهنگی جهت برنامه ریزی و برگزاری کلاس های دپارتمان مربوطه و … می باشد.
  • نحوه همکاری: الزاما امکان کار تمام وقت و به صورت دو شیفت (منظور از کار به صورت دو شیفت امکان حضور در محل کار در ساعات ۱۲- ۸ و۲۱- ۱۶ در هر روز می باشد.)

مدیر خدمات آموزشی/ جانشین مدیر خدمات آموزش

  • تحصیلات: حداقل کارشناسی در یکی از رشته مهندسی و یا مدیریت
  • مهارت ها: تسلط کامل به نرم افزار های POWERPOINT– WORD – EXCEL و آشنا به گزارش گیری و تحلیل مسائل
  • شرط سنی: دارای حداقل ۳۰ و حداکثر ۵۰ سال سن
  • سایر شرایط: دارای حداقل ۵ سال سابقه کار و ترجیحا سابقه سرپرستی و مدیریت. خوش برخورد و اجتماعی
  • مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: شامل برنامه ریزی آموزشی، نظارت بر انجام وظایف و سرپرستی پرسنل واحد خدمات آموزشی، پاسخگویی و حل مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان/ دانش پذیران و اساتید، نظارت و سرپرستی بر امور آموزشی و برگزاری کلاس ها، تبلیغات و … می باشد.
  • نحوه همکاری: الزاماامکان کار تمام وقت و به صورت دو شیفت (منظور از کار به صورت دو شیفت امکان حضور در محل کار در ساعات ۱۲- ۸ و ۲۱- ۱۶ در هر روز می باشد.)

کارشناس / تکنسین امور کارگاه ها

  • تحصیلات: کاردانی یا کارشناسی (دانش مرتبط با امور شبکه و کامپیوتر)
  • مهارت ها: تسلط کافی در کار با کامپیوتر و نصب نرم افزارهای مربوطه و نگهداری از سیستم های رایانه ای، علاقه به حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
  • شرط سنی: حداکثر ۲۵ سال، در صورت داشتن سابقه کار مفید و مرتبط، مدت سابقه کار به شرط سنی اضافه می گردد.
  • سایر شرایط:انعطاف پذیری، تحلیل اطلاعات و به کارگیری منطق در برخورد با مسائل و موضوعات کاری، دقت و توجه به جزئیات در حین کار، مسئولیت پذیری، انتقادپذیری، توانایی گفت و گو با دیگران برای تبادل موثر اطلاعات و درک مطالب و انتظارات دیگران.
  • مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: بررسی نحوه عملکرد سیستم های رایانه ای برای تائید عملکرد صحیح سیستم و یا تشخیص و برطرف کردن خطاها و عیوب آن ها، نصب نرم افزارها یا ابزار جانبی اعم از ویدئو پروژکتور، بلند گو و … ، نگهداری رکوردهای مربوط به مشکلات و اقدامات صورت گرفته جهت رفع آن ها، آموزش شیوه درست استفاده از نرم افزارها به کاربران.
  • نحوه همکاری: الزاما امکان کار تمام وقت و به صورت دو شیفت (منظور از کار به صورت دو شیفت امکان حضور در محل کار در ساعات ۱۲- ۸ و ۲۱- ۱۶  در هر روز می باشد.)

مدیر شبکه

  • تحصیلات: حداقل کارشناسی مهندسی کامپیوتر
  • تجربه کاری: حداقل سه سال تجربه کاری مفید و مرتبط (با ارائه رضایت نامه از محل کار)
  • مهارت ها: تسلط و تخصص کافی در زمینه شبکه در حد مدارک
    1. MCSE
    2. CISCO (Troubleshooting and Maintaining Cisco IP Networks)
    3. میکروتیک (هفت مدرک مهارتی میکروتیک)
    4. سیستم های VOIP و ارتباطات رادیویی
    5. نحوه ی عملکرد دوربین های مدار بسته و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزار های مرتبط
    6. آشنایی با سیستم عامل لینوکس در حد بهره برداری و مدیریت سرور های مجازی.
  • شرط سنی: حداکثر ۳۰ سال، در صورت داشتن سابقه کار مفید و مرتبط بیشتر از ۳ سال، مدت سابقه کار به شرط سنی اضافه می گردد.
  • سایر شرایط: انعطاف پذیری، تحلیل اطلاعات و به کارگیری منطق در برخورد با مسائل و موضوعات کاری، دقت و توجه به جزئیات در حین کار، مسئولیت پذیری، انتقادپذیری، توانایی گفت و گو با دیگران برای تبادل موثر اطلاعات و درک مطالب و انتظارات دیگران.
  • مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: بررسی نحوه عملکرد سرورها و زیر ساخت شبکه موسسه (مشتمل برسرورها و تجهیزات مرتبط با شبکه های کابلی و بی سیم)، بررسی نحوه عملکرد سیستم های رایانه ای برای تائید عملکرد صحیح سیستم و یا تشخیص و برطرف کردن خطاها و عیوب آن ها، نصب نرم افزارها یا ابزار جانبی اعم از ویدئو پروژکتور، بلند گو و … ، نگهداری رکوردهای مربوط به مشکلات و اقدامات صورت گرفته جهت رفع آن ها، آموزش شیوه درست استفاده از نرم افزارها به کاربران.
  • نحوه همکاری: امکان کار تمام وقت و یا پاره وقت حداقل ۴ ساعت در هر روز

کارشناس آموزش

1.شرایط احراز:

سطح تحصیلات: حداقل کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی یا مدیریت

شرایط سنی: دارای حداقل ۲۲ و حداکثر ۵۰ سال سن

سایر شرایط: دارای روحیه جستجوگری، دقیق, خلاق، و باهوش و ترجیحا آشنا با ماهیت دوره های آموزشی در حیطه ماموریت موسسه

۲. مهارت های عمومی مورد نیاز:

تسلط کامل به اینترنت و نرم افزار های  EXCEL-WORD-POWERPOINT و آشنا به گزارش گیری و تحلیل مسائل

نحوه همکاری: الزاما امکان کار تمام وقت و به صورت دو شیفت ( منظور از کار به صورت دو شیفت امکان حضور در محل کار در ساعات ۸-۱۲ و ۱۶-۲۱ در هر روز می باشد.

پشتیبان فنی کلاس ها و آزمون های آنلاین

تحصیلات: کاردانی یا کارشناسی (دانش مرتبط با امور شبکه و کامپیوتر)

مهارت ها: تسلط کافی در کار با کامپیوتر و نصب نرم افزارهای مربوطه و نگهداری از سیستم های رایانه ای، علاقه به حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات.

شرط سنی: حداکثر ۲۵ سال، در صورت داشتن سابقه کار مفید و مرتبط، مدت سابقه کار به شرط سنی اضافه می گردد.

سایر شرایط:انعطاف پذیری، تحلیل اطلاعات و به کارگیری منطق در برخورد با مسائل و موضوعات کاری، دقت و توجه به جزئیات در حین کار، مسئولیت پذیری، انتقادپذیری، توانایی گفت و گو با دیگران برای تبادل موثر اطلاعات و درک مطالب و انتظارات دیگران.

مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: بررسی نحوه عملکرد سیستم های رایانه ای برای تائید عملکرد صحیح سیستم و یا تشخیص و برطرف کردن خطاها و عیوب آن ها، نصب نرم افزارها ( درایور ها، آنتی ویروس، تنظیمات انواع بروزر و … و مسائل مرتبط یا ابزار جانبی اعم از میکروفن، بلند گو و … ، نگهداری رکوردهای مربوط به مشکلات و اقدامات صورت گرفته جهت رفع آن ها، آموزش شیوه درست استفاده از نرم افزارها به کاربران.

نحوه همکاری: الزاما امکان کار تمام وقت و به صورت شیفتی (منظور از کار به صورت شیفتی، امکان کار بین ساعات ۲۱- ۸ در هر روز حتی روزهای تعطیل بر اساس برنامه ابلاغی موسسه می باشد.)
شیوه کار به صورت حضوری در محل موسسه و یا حسب مورد غیرحضور ( به صورت دور کاری) خواهد بود.

حسابدار

تحصیلات: کاردانی یا کارشناسی حسابداری (دارندگان مدرک کارشناسی حسابداری با دیپلم ریاضی در شرائط مساوی، اولویت خواهند داشت.)

مهارت ها: تسلط کافی در کار با کامپیوتر به خصوص Excel و Word.

شرط سنی: حداکثر ۲۵ سال، در صورت داشتن سابقه کار مفید و مرتبط، مدت سابقه کار به شرط سنی اضافه می گردد.

سایر شرایط:انعطاف پذیری، تحلیل اطلاعات و به کارگیری منطق در برخورد با مسائل و موضوعات کاری، دقت و توجه به جزئیات در حین کار، مسئولیت پذیری، انتقادپذیری، توانایی گفت و گو با دیگران برای تبادل موثر اطلاعات و درک مطالب و انتظارات دیگران.

مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: بررسی اسناد و مدارک مثبته و ثبت اسناد حسابداری در نرم افزار، بایگانی اسناد و مدارک، تهیه گزارشات مورد نیاز از نرم افزار یا سایر اسناد و مدارک، پی گیری دریافت فاکتور از فروشندگان- تهیه، ارسال و پیگیری صورت حساب و فاکتورهای فروش و … .

نحوه همکاری: الزاما امکان کار تمام وقت و به صورت شیفتی (منظور از کار به صورت شیفتی، امکان کار بین ساعات ۲۱- ۸ در هر روز بر اساس برنامه ابلاغی موسسه می باشد.)

رئیس حسابداری

تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد حسابداری

مهارت ها: تسلط کافی در کار با کامپیوتر به خصوص Excel و Word.

تسلط به نرم افزارهای حسابداری(ترجیحا نوسا)

تسلط کافی به قوانین مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی، قانون کار(بخش حقوق و دستمزد)

سابقه کاری: حداقل ۵ سال سابقه مفید کار به عنوان حسابدار

شرط سنی: حداکثر ۴۵ سال

سایر شرایط:انعطاف پذیری، تحلیل اطلاعات و به کارگیری منطق در برخورد با مسائل و موضوعات کاری، دقت و توجه به جزئیات در حین کار، مسئولیت پذیری، انتقادپذیری، توانایی گفت و گو با دیگران برای تبادل موثر اطلاعات و درک مطالب و انتظارات دیگران.

مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: پی گیری پروند های مالاتی و سایر الزمات قانونی، انجام و پی گیری اموربانکی، تجزیه و تحلیل گزارشات مالی و تهیه بودج سالانه و صورت های مالی، بررسی اسناد و مدارک مثبته و ثبت اسناد حسابداری در نرم افزار، بایگانی اسناد و مدارک، تهیه گزارشات مورد نیاز از نرم افزار یا سایر اسناد و مدارک، پی گیری دریافت فاکتور از فروشندگان- تهیه، ارسال و پیگیری صورت حساب و فاکتورهای فروش و … .

نحوه همکاری: الزاما امکان کار تمام وقت و به صورت شیفتی (منظور از کار به صورت شیفتی، امکان کار بین ساعات ۲۱- ۸ در هر روز بر اساس برنامه ابلاغی موسسه می باشد.)

مدارک مورد نیاز هنگام تکمیل فرم های الکترونیکی:

با توجه به اطلاعات و فایل مدارک مورد نیاز در هنگام تکمیل فرم های مربوطه،‌ توصیه می گردد قبل از شروع به ثبت درخواست، ابتدا فایل های و اطلاعات زیر را تهیه نموده و سپس از طریق سامانه اقدام به تکمیل فرم ها نمائید.

۱- فایل تصویر مدارک شناسائی فردی (شناسنامه – کارت ملی) با فرمت jpg با حجم حداکثر ۱۰۰KB جهت الصاق به فرم “اشخاص” هنگام ثبت نام در سامانه

۲- فایل تصویر مدارک تحصیلی و دوره های گذرانده شده و فایل تصویر سوابق شغلی (در صورت داشتن سابقه کار)

این موارد می بایست به صورت تنها یک فایل pdf و یا یک فایل zip شده حداکثر با حجم ۵ مگابایت، در محل تعیین شده در فرم درخواست همکاری ضمیمه گردد. لطفا توجه فرمائید که کلیه موار ابتدا باید به صورت یک فایل درآمده و سپس الحاق گردد.

۳- فایل عکس ۴*۳ جدید (جهت پیوست در فرم درخواست همکاری) حداکثر با حجم ۱۰۰ کیلوبایت

تذکر: مهم ترین عامل تاثیرگذار در پذیرش متقاضیان همکاری تکمیل و ارسال صحیح فرم درخواست همکاری می باشد، لذا توصیه می گردد در این خصوص توجه کافی را مبذول فرمائید.

جهت اطلاع از اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم ها ، فرم های پیش نویس زیر دریافت نمائید:

تصویر فرم “اشخاص” و “درخواست همکاری

نحوه ارسال درخواست همکاری :

متقاضیان همکاری با موسسه لازم است درخواست خود را طی دو فرم و مطابق زیر در سامانه ثبت نمایند.

مرحله ۱ – تکمیل فرم مشخصات فردی (بر اساس اطلاعات شناسنامه و کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی) از طریق سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان و متقاضیان همکاری، گزینه­ ی “درخواست ثبت نام در سامانه” در صورت عدم عضویت در سامانه . در صورت عضویت در سامانه مستقیما مرحله ۲ را شروع فرمائید.

متعاقب تکمیل این فرم، نام کاربری و کلمه عبور جهت ورود به سامانه، برای متقاضی ایجاد می گردد.

توجه۱: نام کاربری و کلمه عبور شما به صورت پیش فرض کد ملی شما می باشد. اکیدا توصیه می گردد پس از اولین مرتبه ورود نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام فرمائید.

توجه۲: دانش پژوهان و اساتید موسسه که قبلا اطلاعات شخصیشان در سامانه ثبت شده، دارای نام کاربری و کلمه عبور می باشند و نیازی به انجام مرحله ۱ ندارند و می توانند مستقیما از مرحله ۲ شروع نمایند.

توجه۳: پیشنهاد می گردد جهت اطمینان از صحت و همچنین کامل بودن اطلاعات درج شده جهت شما در فرم اشخاص پس از ورود به سامانه، از طریق گزینه “مشاهده و ویرایش مشخصات” در سامانه “خدمات الکترونیکی دانش پژوهان و متقاضیان همکاری” از صحت اطلاعات اطمینان حاصل فرمائید و چنانچه نیاز به اصلاح آنها وجود داشت، ‌از همان طریق اقدام نمائید.

مرحله ۲ – پس از آماده نمودن اطلاعات و فایل مدارک مورد نیاز (لطفا راهنمای تکمیل فرم را از اینجا مشاهده و مطالعه فرمائید)، با درج نام کاربری و کلمه عبور در محل درخواست شده، در سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان کلید “ورود” را انتخاب نمائید.

یادآوری مجدد: نام کاربری و کلمه عبور شما به صورت پیش فرض کد ملی شما می باشد. اکیدا توصیه می گردد پس از اولین مرتبه ورود نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام فرمائید.

مرحله ۳  پس از ورود به سامانه از لیست سمت راست سامانه، گزینه “درخواست همکاری (به جز تدریس)” را انتخاب فرمائید و نسبت به تکمیل فرم اقدام نمائید، در پایان لازم است جهت ثبت و ارسال فرم، کلید “ارسال” ذیل صفحه را انتخاب کنید. به محض ارسال فرم پیغام تاییدیه ثبت فرم، به صورت پست الکترونیکی به آدرس ایمیل مندرج در فرم مشخصات ارسال خواهد شد. (مگر اینکه آدرس ایمیل درج شده توسط شما در فرم اشخاص صحیح نباشد).

یادآوری های مهم :

۱. یکی از ملاک های موسسه در انتخاب همکار جدید نحوه تکمیل و ارسال فرم درخواست همکاری می باشد، ‌لذا پیشنهاد می شود در این خصوص دقت کافی را معمول فرمائید.
۲. به متقاضیان محترم اکیدا توصیه می گردد، در صورت دارا بودن شرائط ذکر شده، نسبت به ارسال درخواست همکاری اقدام فرمایند. بدیهی است که تنها ملاک موسسه در انتخاب همکاران جدید، شایستگی های متقاضی مطابق شرائط مدنظر است.
۳. در هر فرم درخواست همکاری تنها می توان برای یک شغل درخواست داد.
۴. دریافت درخواست های همکاری فقط از طریق سامانه صورت می پذیرد. از هرگونه مراجعه حضوری و یا تلفنی جدا خودداری فرمائید.
۵. ارسال فرم و انجام مصاحبه با متقاضیان هیچگونه تعهد استخدامی برای موسسه ایجاد نخواهد کرد.
۶. زمان مصاحبه و آزمون از طریق تلفن یا پست الکترونیکی مندرج در فرم به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.