موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس – دیباگران، جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از متقاضیان و متخصصان شبکه و سخت افزار با حقوق و مزایای مکفی و متناسب با توانمندی های همکار، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی دعوت به همکاری می نماید.

علاقه مندان به استخدام در گروه آموزشی نوید در دو پست سازمانی “مدیر شبکه” و همچنین “کارشناس یا تکنسین کارگاه ها ( نگهداری و تعمیرات کامپیوتر)” لطفا پس از مطالعه مندرجات این اطلاعیه و مطابق روش تعیین شده نسبت به ارسال درخواست همکاری خود اقدام نمایند.

مهلت ارسال درخواست: تا پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰

شرایط عمومی متقاضیان:

  • آشنایی با کامپیوتر و مجموعه نرم افزارهای Office (به خصوص Word و Excel)
  • خوش برخورد با فن بیان قوی
  • صبور (با توجه به ارتباط مکرر مستقیم یا تلفنی با مخاطبان)
  • ساکن شیراز
  • عدم اشتغال به تحصیل
  • نداشتن منع استخدامی مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران شامل :
    1. اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور
    2. داشتن کارت معافیت دائم یا پایان خدمت برای آقایان
    3. نداشتن سوء پیشینه کیفری

شرائط اختصاصی هر پست:

۱- مدیر شبکه

  • تحصیلات: حداقل کارشناسی مهندسی کامپیوتر
  • تجربه کاری: حداقل سه سال تجربه کاری مفید و مرتبط (با ارائه رضایت نامه از محل کار)
  • مهارت ها: تسلط و تخصص کافی در زمینه شبکه در حد مدارک
    1. MCSE
    2. CISCO (Troubleshooting and Maintaining Cisco IP Networks)
    3. میکروتیک (هفت مدرک مهارتی میکروتیک)
    4. سیستم های VOIP و ارتباطات رادیویی
    5. نحوه ی عملکرد دوربین های مدار بسته و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزار های مرتبط
    6. آشنایی با سیستم عامل لینوکس در حد بهره برداری و مدیریت سرور های مجازی.
  • شرط سنی: حداکثر ۳۰ سال، در صورت داشتن سابقه کار مفید و مرتبط بیشتر از ۳ سال، مدت سابقه کار به شرط سنی اضافه می گردد.
  • سایر شرایط: انعطاف پذیری، تحلیل اطلاعات و به کارگیری منطق در برخورد با مسائل و موضوعات کاری، دقت و توجه به جزئیات در حین کار، مسئولیت پذیری، انتقادپذیری، توانایی گفت و گو با دیگران برای تبادل موثر اطلاعات و درک مطالب و انتظارات دیگران.
  • مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: بررسی نحوه عملکرد سرورها و زیر ساخت شبکه موسسه (مشتمل برسرورها و تجهیزات مرتبط با شبکه های کابلی و بی سیم)، بررسی نحوه عملکرد سیستم های رایانه ای برای تائید عملکرد صحیح سیستم و یا تشخیص و برطرف کردن خطاها و عیوب آن ها، نصب نرم افزارها یا ابزار جانبی اعم از ویدئو پروژکتور، بلند گو و … ، نگهداری رکوردهای مربوط به مشکلات و اقدامات صورت گرفته جهت رفع آن ها، آموزش شیوه درست استفاده از نرم افزارها به کاربران.
  • نحوه همکاری: امکان کار تمام وقت و یا پاره وقت حداقل ۴ ساعت در هر روز

۲- کارشناس / تکنسین امور کارگاه ها (نگهداری و تعمیرات کامپیوتر)

  • تحصیلات: کاردانی یا کارشناسی (دانش مرتبط با امور شبکه و کامپیوتر)
  • مهارت ها: تسلط کافی در کار با کامپیوتر و نصب نرم افزارهای مربوطه و نگهداری از سیستم های رایانه ای، علاقه به حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات،
  • شرط سنی: حداکثر ۲۵ سال، در صورت داشتن سابقه کار مفید و مرتبط، مدت سابقه کار به شرط سنی اضافه می گردد.
  • سایر شرایط:انعطاف پذیری، تحلیل اطلاعات و به کارگیری منطق در برخورد با مسائل و موضوعات کاری، دقت و توجه به جزئیات در حین کار، مسئولیت پذیری، انتقادپذیری، توانایی گفت و گو با دیگران برای تبادل موثر اطلاعات و درک مطالب و انتظارات دیگران.
  • مسئولیت ها و وظایف کلی این شغل: بررسی نحوه عملکرد سیستم های رایانه ای برای تائید عملکرد صحیح سیستم و یا تشخیص و برطرف کردن خطاها و عیوب آن ها، نصب نرم افزارها یا ابزار جانبی اعم از ویدئو پروژکتور، بلند گو و … ، نگهداری رکوردهای مربوط به مشکلات و اقدامات صورت گرفته جهت رفع آن ها، آموزش شیوه درست استفاده از نرم افزارها به کاربران.
  • نحوه همکاری: الزاما امکان کار تمام وقت و به صورت دو شیفت (منظور از کار به صورت دو شیفت امکان حضور در محل کار در ساعات ۱۲- ۸ و ۲۱- ۱۶  در هر روز می باشد.)

مدارک مورد نیاز هنگام تکمیل فرم های الکترونیکی:

با توجه به اطلاعات و فایل مدارک مورد نیاز در هنگام تکمیل فرم های مربوطه،‌ توصیه می گردد قبل از شروع به ثبت درخواست، ابتدا فایل های و اطلاعات زیر را تهیه نموده و سپس از طریق سامانه اقدام به تکمیل فرم ها نمائید.

۱- فایل تصویر مدارک شناسائی فردی (شناسنامه – کارت ملی) با فرمت jpg با حجم حداکثر ۱۰۰KB جهت الصاق به فرم “اشخاص” هنگام ثبت نام در سامانه

۲- فایل تصویر مدارک تحصیلی و دوره های گذرانده شده و فایل تصویر سوابق شغلی (در صورت داشتن سابقه کار)

این موارد می بایست به صورت تنها یک فایل pdf و یا یک فایل zip شده حداکثر با حجم ۵ مگابایت، در محل تعیین شده در فرم درخواست همکاری ضمیمه گردد. لطفا توجه فرمائید که کلیه موار ابتدا باید به صورت یک فایل درآمده و سپس الحاق گردد.

۳- فایل عکس ۴*۳ جدید (جهت پیوست در فرم درخواست همکاری) حداکثر با حجم ۱۰۰ کیلوبایت

تذکر: مهم ترین عامل تاثیرگذار در پذیرش متقاضیان همکاری تکمیل و ارسال صحیح فرم درخواست همکاری می باشد، لذا توصیه می گردد در این خصوص توجه کافی را مبذول فرمائید.

جهت اطلاع از اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم ها ، فرم های پیش نویس زیر دریافت نمائید:

تصویر فرم “اشخاص” و “درخواست همکاری

نحوه ارسال درخواست همکاری :

متقاضیان همکاری با موسسه لازم است درخواست خود را طی دو فرم و مطابق زیر در سامانه ثبت نمایند.

مرحله ۱ – تکمیل فرم مشخصات فردی (بر اساس اطلاعات شناسنامه و کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی) از طریق سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان و متقاضیان همکاری، گزینه­ ی “درخواست ثبت نام در سامانه” در صورت عدم عضویت در سامانه . در صورت عضویت در سامانه مستقیما مرحله ۲ را شروع فرمائید.

متعاقب تکمیل این فرم، نام کاربری و کلمه عبور جهت ورود به سامانه، برای متقاضی ایجاد می گردد.

توجه۱: نام کاربری و کلمه عبور شما به صورت پیش فرض کد ملی شما می باشد. اکیدا توصیه می گردد پس از اولین مرتبه ورود نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام فرمائید.

توجه۲: دانش پژوهان و اساتید موسسه که قبلا اطلاعات شخصیشان در سامانه ثبت شده، دارای نام کاربری و کلمه عبور می باشند و نیازی به انجام مرحله ۱ ندارند و می توانند مستقیما از مرحله ۲ شروع نمایند.

توجه۳: پیشنهاد می گردد جهت اطمینان از صحت و همچنین کامل بودن اطلاعات درج شده جهت شما در فرم اشخاص پس از ورود به سامانه، از طریق گزینه “مشاهده و ویرایش مشخصات” در سامانه “خدمات الکترونیکی دانش پژوهان و متقاضیان همکاری” از صحت اطلاعات اطمینان حاصل فرمائید و چنانچه نیاز به اصلاح آنها وجود داشت، ‌از همان طریق اقدام نمائید.

مرحله ۲ – پس از آماده نمودن اطلاعات و فایل مدارک مورد نیاز (لطفا راهنمای تکمیل فرم را از اینجا مشاهده و مطالعه فرمائید)، با درج نام کاربری و کلمه عبور در محل درخواست شده، در سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان کلید “ورود” را انتخاب نمائید.

یادآوری مجدد: نام کاربری و کلمه عبور شما به صورت پیش فرض کد ملی شما می باشد. اکیدا توصیه می گردد پس از اولین مرتبه ورود نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام فرمائید.

مرحله ۳  پس از ورود به سامانه از لیست سمت راست سامانه، گزینه “درخواست همکاری (به جز تدریس)” را انتخاب فرمائید و نسبت به تکمیل فرم اقدام نمائید، در پایان لازم است جهت ثبت و ارسال فرم، کلید “ارسال” ذیل صفحه را انتخاب کنید. به محض ارسال فرم پیغام تاییدیه ثبت فرم، به صورت پست الکترونیکی به آدرس ایمیل مندرج در فرم مشخصات ارسال خواهد شد. (مگر اینکه آدرس ایمیل درج شده توسط شما در فرم اشخاص صحیح نباشد).

یادآوری های مهم :

۱. یکی از ملاک های موسسه در انتخاب همکار جدید نحوه تکمیل و ارسال فرم درخواست همکاری می باشد، ‌لذا پیشنهاد می شود در این خصوص دقت کافی را معمول فرمائید.
۲. به متقاضیان محترم اکیدا توصیه می گردد، در صورت دارا بودن شرائط ذکر شده، نسبت به ارسال درخواست همکاری اقدام فرمایند. بدیهی است که تنها ملاک موسسه در انتخاب همکاران جدید، شایستگی های متقاضی مطابق شرائط مدنظر است.
۳. در هر فرم درخواست همکاری تنها می توان برای یک شغل درخواست داد.
۴. دریافت درخواست های همکاری فقط از طریق سامانه صورت می پذیرد. از هرگونه مراجعه حضوری و یا تلفنی جدا خودداری فرمائید.
۵. ارسال فرم و انجام مصاحبه با متقاضیان هیچگونه تعهد استخدامی برای موسسه ایجاد نخواهد کرد.
۶. زمان مصاحبه و آزمون از طریق تلفن یا پست الکترونیکی مندرج در فرم به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.