دعوت به همکاری تدریس در موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس و مجتمع فنی دیباگران

دپارتمان IT موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس و مجتمع فنی دیباگران نوید پارس در دو گروه برنامه نویسی از اساتید با تجربه  و دارای سوابق تدریس و کاری مرتبط جهت  تدریس دوره های زیر (از طریق مصاحبه عملی )  دعوت به همکاری می نماید.

گروه برنامه نویسی

با حداقل  تسلط بر یکی از زبان ها  برنامه نویسی / نرم افزار ها:

  • PYTHON
  • #C
  • Android
  • Java
  • JavaScript & JQuery
  • طراحی وب با HTML & CSS
  • WORDPRESS
  • PHP
  • …..

شیوه ثبت نام در سامانه

متقاضیان همکاری تدریس  در موسسه لازم است درخواست خود را طی دو فرم و مطابق زیر در سامانه ثبت نمایند.

مرحله ۱ – تکمیل فرم مشخصات فردی (بر اساس اطلاعات شناسنامه و کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی) از طریق سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان و متقاضیان همکاری، گزینه­ ی “درخواست ثبت نام در سامانه”.

متعاقب تکمیل این فرم، نام کاربری و کلمه عبور جهت ورود به سامانه، برای متقاضی ایجاد می گردد.

توجه۱: نام کاربری و کلمه عبور شما به صورت پیش فرض کد ملی شما می باشد. اکیدا توصیه می گردد پس از اولین مرتبه ورود نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام فرمائید.

توجه۲: دانش پژوهان و اساتید موسسه که قبلا اطلاعات شخصیشان در سامانه ثبت شده، دارای نام کاربری و کلمه عبور می باشند و نیازی به انجام مرحله ۱ ندارند و می توانند مستقیما از مرحله ۲ شروع نمایند.

توجه۳: پیشنهاد می گردد جهت اطمینان از صحت و همچنین کامل بودن اطلاعات درج شده جهت شما در فرم اشخاص از طریق گزینه “مشاهده و ویرایش مشخصات” در سامانه “خدمات الکترونیکی دانش پژوهان و متقاضیان همکاری” از صحت اطلاعات اطمینان حاصل فرمائید و چنانچه نیاز به اصلاح آنها وجود داشت، ‌از همان طریق اقدام نمائید.

مرحله ۲ – پس از آماده نمودن اطلاعات و فایل مدارک مورد نیاز ، با درج نام کاربری و کلمه عبور در محل درخواست شده، در سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان کلید “ورود” را انتخاب نمائید.

یادآوری مجدد: نام کاربری و کلمه عبور شما به صورت پیش فرض کد ملی شما می باشد. اکیدا توصیه می گردد پس از اولین مرتبه ورود نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام فرمائید.

مرحله ۳ – پس از ورود به سامانه از لیست سمت راست سامانه، گزینه “درخواست همکاری تدریس” را انتخاب فرمائید و نسبت به تکمیل فرم اقدام نمائید، در پایان لازم است جهت ثبت و ارسال فرم، کلید “ارسال” ذیل صفحه را انتخاب کنید.

»» سامانه خدمات الکترونیکی دانش پژوهان و متقاضیان همکاری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *