موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس – دیباگران برگزار می کند:

وبینار رایگان

نقشه راه برنامه نویسی با پایتون

بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان با رویای برنامه نویس شدن و استخدام در شرکت‌های معتبر بین المللی در حال ادامه تحصیل هستند. البته این هیجان و علاقه نسبت به برنامه نویسی به دانش‌آموزان محدود نمی‌شود؛ بسیاری از افرادی که هم اکنون شاغل هستند و یا کسب‌وکار خودشان را دارند، نیز علاقه‌‌مند هستند تا با یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی مسیر شغلی خود را تغییر دهند و یا کسب‌وکارشان را از شکل سنتی به شکلی مدرن تبدیل کنند. (تجربه آماری نوید پارس – دیباگران در آموزش دوره های برنامه نویسی)

نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد که در سالهای اخیر پایتون به عنوان یکی از سه زبان برنامه‌نویسی محبوب توسعه‌دهندگان انتخاب شده است. از آنجایی که پایتون یک زبان همه کاره (General Purpose Language) است؛ برای کارآفرینانی که به دنبال پروژه‌های چندمنظوره و به خصوص یادگیری ماشین و علم داده هستند، جزو اولین انتخاب‌ها است.

اگر برای شروع آموزش پایتون و انتخاب آن با شک، تردید و سوالات زیادی در حال دست و پنجه نرم کردن هستید، شرکت در این وبینار را از دست ندهید

موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس – دیباگران به عنوان یکی از موسسات پیش رو در امر آموزش در جنوب کشور و شیراز همواره رسالت خود را افزایش دانش و اطلاعات دانش پذیران خود می داند. در این راستا برگزاری سمینار های آموزشی و ترویجی را در دستور کاری خود قرار می دهد.

تاریخ برگزاری: شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

ساعت برگزاری: ۱۸ الی ۲۰

شیوه برگزاری: آنلاین در بستر نرم افزار Adobe connect

شهریه: رایگان (ثبت نام از طریق فرم زیر ضروری است)

برگزار کننده: موسسه آموزش عالی آزاد نوید پارس – دیباگران (شیراز)

مدرس وبینار: آقای مهندس علیرضا صارمی